FANDOM

STAG
250px-STAG Logo.svg.png
STAG:in symbooli, uroshirven pää.

Esiintyy

Saints Row: The Third, Steelport

Johtaja

Cyrus Temple

Vihollisjengi(t)

Saints
Morningstar
Deckers
Luchadores

Jengin väri

Valkoinen, oranssi

Tyyli

Huipputeknologinen armeija

STAG tai S.T.A.G on Saints Row: The Third-pelissä esiintyvä huipputeknologinen armeija. STAG on lyhenne nimestä Super Technological Anti-Gang (Force). "Stag" on englantia, ja tarkoittaa uroshirveä. Se selittää sen, miksi STAG:in logo on uroshirven pää. STAGin perusti Monica Hughes,Stilwaterin senaatti, sen jälkeen kun Luchadoresit hyökkäsivät Saintsien kimppuun Stilwaterin muistosillalla. Operaatiojohto koostuu Cyrus Templestä ja Kiasta (Crazy Bitch Attack Dog).

STAGilla on kaksi suurta operaatiopäämajaa: Daedalus ja Thermopylae. Daedalus on suuri VTOL-tyyppinen lentoalus. Siinä on yhteensä 10 moottoria, kaksi työntämässä alusta eteenpäin ja kahdeksan alaspäinsuunnattua moottoria. Alus esiinty ainoastaan Stag Film-tehtävässä, jossa se pommittaa ja ampuu Steelportia. Tehtävässä joudut tuhoamaan Daedaluksen ajastetuilla räjähteillä. Pelin tietokoneversiolle on olemassa mod, jolla Daedalus leijuu Downtownin yllä. Daedaluksen aseistus koostuu laserkanuunoista, VTOL-hävittäjistä, Condor-VTOL kuljetusaluksista.Tehtävän aikana aluksella on myös Crusader taistelupanssarivaunuja ja N-Forcer APC-ajoneuvoja. Pelaaja voi halutessan käyttää kumpaakin ajoneuvoa, mutta kannattaa varoa tippumasta alas!

Thermopylae on STAGin lentotukialus, joka upotetaan tehtävässä My Name Is Cyrus Temple. Alus on ankkurissa Port Pryorin itäpuolella, mutta kun lennät sinne, karttasi pimentyy ja et voi käyttää Reaper Dronea.

Aluksen sisälle pääse ainoastaan kyseisessä tehtävässä, eikä muutoinkaan aluksella näy STAGin joukkoja.Pelin mukaan alus käy ydinvoimalla,joka hyvin yleistä nykyajan lentotukialuksissa.Aluksen aseistus koostuu ilmantorjuntaohjuksista,VTOL-hävittäjistä, CONDOR-kuljetusaluksista. Kun alus räjähtää ja halkeea kahtia, puoliuponnut hylky onkin kaksi alusta vinottain. Tämän löydät "undermap"-glitchin tehtyäsi.

Muokkaa

STAG death-logo on vain STAG:in Daedalus-aluksella havaittava erityinen logo. Se on muunneltu uroshirven pää, joka muistuttaa pääkalloa. Tämä vihamielisempi verrattuna tavalliseen logoon on viite siihen, että STAG sekoaa pelin lopussa, ja yrittää tuhota Steelportin Daedalus-aluksella.
STAGdeathSymbol.jpeg

STAG death-logo.

Sotilaat Muokkaa

STAG:in sotilaiden varusteet ovat kestävämpiä kuin tavallisen armeijan. Lisäksi STAG:illa on omia, uniikkeja aseita. Voimakkaimpia STAG-sotilaita ovat STAG Commando:t, jotka ovat vastineita muiden jengien Specialisteille.
STAGSoldier.jpeg

STAG-sotilas, jonka kädessä on Viper Laser Rifle.

AseetMuokkaa

Lista STAG-sotilaiden käyttämistä aseista:

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki